Tisdag

Sovmorron till 11 är alltid lika välkommnat :) Cyklade till skolan i det fina vädret. På vår enda lektion för dagen kollade vi på en film om konflikten i Rwanda, inte kul alls....





Till lunch käkade jag upp Ellens mat som hon inte ville ha :P Sedan drog jag in på Myrorna för att kolla om dom hade någon guldig topp, men nej det hade dom inte. Gick vidare till Textil Kompaniet, hittade ingen där heller, hittade dock ett par ljusa jeans leggings för 198 kr :) köpte dom och gick vidare upp på stan för att kolla mer. Hittade ingen jävla gudig topp så jag gick till tygaffärn och köpte massa med guldigt tyg, ska försöka sy något av de ist :( Annars börjar jag få koll på alla kläder jag ska ha till elevshowen. Har fått låna lackleggings av lisa och en hoodie av Ida.

Snart är det dans dans dans :)

puss <3

Kommentarer
idaa säger:

skön dag:) jag älskar den här vecklan!!!! puss

2009-04-28 | 21:46:43
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback