Torsdag

Skön dag, började 9 med Engelska. Jag, Ida och Therese L gick runt på stan och frågade frågor till folk om dom hade varit på Slottet någon gång? 14 av 15 svarade ja :) Det va lite kul, var även inne på slottet och gick i trappor. Vi gör ett arbete om  Slottet om ni undra.
 Gårdagen var också soft, lyssnade på redovisningar hela dagen kändes det som. Spanska - film redovisning, vår film var den sämsta jag sett på länge :P Sen var det samhällskunskap och då var det oxå massa redovisningar om olika konflikter, jag han dock inte redovisa, så det får jag göra på måndag :)Efter lunch hade vi engelska där vi fick öva inför nationella som är i morrn (fredag) Tog bussen till Kumla efter skolan och var där tills mamma kom och hämtade mig vid 22 :) mkt mys <3

Nu har jag nyss varit och hjälp till en snabbis inför promotion grejen i morrn bitti, var tvungen att sticka lite tidigare för att hinna fixa lite med papper och sånt innan tävlingen i helgen :) Nu ska jag snart sätta mig på cykeln och cykla till sjukgymnasten, hoppas på ett bra rehab schema så jag kan börja motivera mig till att träna lite :)

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback