VÅÅR

Måste säga som alla andra, ÄLSKA VÄDRET!

Dagen började med att istället för att ha spanska lyssnade vi på en liten föreläsning om UF. Sen fick vi lite rast som spenderades med en långsam promenad ner till Pressbyrån där man blev bjuden på kaffe av en väligt glad Eric :) Samhällskunskap innan lunch och efter lunch var det engelska. Efter skolan gick jag och Ellen till Hälls och fikade, mkt myys och du är bästa ! Sen drog hon med mig till Krämaren för att köpa tyg, vi köpte varsin twister och satte oss nere vid svartån i solen och möös tills jag skulle träffa Falle :) Blev att kolla runt lite på stan för att sen sätta oss i slottsparken i typ 45 min innan han skulle åka hem.. Tog bussen hem kvart över 6, fick springa hem, packa träningskläderna och sen cykla till träningen, helt värdelöst att vara där förutom alla underbara människor som man kan snacka av sig på :) Cyklade hem lite tidigare med Lisa och nu sitter jag i sängen och ska snart sova
pusspuss<3

Kommentarer
Fiedeli säger:

nog fan va ja på vårhumör alltid ;P

2009-04-02 | 10:06:58
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback