Weekend

Cyklade till idrotthuset i vad som känndes som årets kallaste dag som man trodde skulle vara varm xD om det är någon som förstår vad jag menar? Uppvisnigen var rolig, fick träffa massa människor som t.ex. Bianca, för länge sen vi sågs! Uppvisningen tog ca. 2 timmar, sa hejdå till Ellen och cyklade hem till Farmor och Farfar för att dricka lite kaffe :) Käkade middag med familjen för att sedan ta bussen upp till stan och träffa Falle <3 Blev som sagt bio, män som hatar kvinnor, mkt bra :) Promenerade hem i kylan. puss på en mysig kväll :)



Gick upp runt halv 12, barnträning is the shiiit :( Promenerade upp på stan för att lämna Falle och sedan cykla till i3. Var bara jag och Àsa där, körde stenhårt inför tävligen i helgen! :) Cyklade hem i motvind, käkade lunch för att sen sova fram till nästa barnträning. Idag var den flyttad till idrottshuset så det var cykeln som gällde. Nu sitter jag med en kopp The och kollar på wipeout xD Blir att lägga sig tidigt ikvl.

sen vill jag bara säga: GRATTIIIS IDA BERGSTRÖM! 17 år! :) nästa år blir vårat år! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig!

LOVE YOU <3


Kommentarer
idaa säger:

aaw:) tack du är bäääst!! <3<333

2009-04-19 | 21:36:19
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Ellen säger:

shiet va snygg jag är när jag passar på kullebyttor ;) HAHA hoppas elin ( som gymnasten heter ) överlevde ;) vilket jag vet, eftersom även hon fyllde år igår :) så grattis till elin o ida ! HIPP HIPP HURRA

2009-04-20 | 23:46:10
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback