29 AUGUSTI

Den 29 augusti är det time ! Jag sätter mig på flyget kl 07.35 från Arlanda och åker till mitt nya hem under det kommande året ! helt jävla sjukt är det! Ida och Lollo har redan kommit fram till sina värdfamiljer och jag är ensam kvar i lilla sverige men jag klagar inte skulle inte byta med nån av dom ! Älskar att jag fortfarande är hemma och kan träffa älsklingen så länge som möjligt :)

Idag började förberedelserna på allvar ;P Skickade iväg papprena till min nya skola, skrev början till en packlista och började till och med att packa ner lite saker jag vet att jag inte behöver förens jag har kommit fram, som tillexempel vantar och mössa.

Washington - Seattle - Tulalip



Kommentarer
Klara säger:

Men shit va kul! Ha det bäst. Hoppas du får det jätte bra :) <3

2009-08-17 | 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback