Första dan i skolan ... men inte för mig !

Tisdag morgon, klockan är 09.34 och jag har redan hunnit vakna och ätit frukost i kumla - gått till tåget med älsklingen och cyklat från stationen! Jag är trött. Men vad gör man inte för att få träffa bby ;P

Igår blev det äventyr på staden med Elina, Filip, Julius och Matte. Det inhandlades en målarbok och ett paket pennor innan vi gick tillbaka till Filip för att måla lite. Varför inte lixåm? 16.33 tog jag bussen till min nyklippte pojkvänn, Där blev det film, mat och marmelad.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir säkert något roligt som att sova tillexempel :) Just nu är det soffan och MTV som gäller !

12 dagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback