Godmorgon !

Vaknade presic och sitter nu i min säng och pratar med älsklingen på msn :) När resten av huset har vaknat så ska jag, litsa och yorgo ut på promenad :) sen så ska jag och Litsa shopa med några utav hennes vänner, det ska bli kul! Och i eftermiddag ska vi träffa en gran tjej som ska hjälpa mig att handla alla skolsaker !

Gårdagen var rolig ! Efter jag och Stefan vart och ätit så åkte vi hem och satte igång en film I love you, man. Vi han dock inte kolla klart på den för efter ett tag kom grannkillen över med en stor kylväska musslor! bläää.. Kommer inte ihåg vad han heter just nu men jag träffade honom för 7 år sedan när jag var här förra gången :) Sen kom en till snubbe som skulle parkera sin båt hos Litsas Mamma som bor i huset bredvid. Vi stod ute på uppfarten och snackade, tills jag, litsa och John ! (så hette han xD ) och åt kakor med glass :) SEN kom det en till grannpojke med sin systers bäbis i en barnvagn, han kom in och satt med oss när vi fikade medans litsa sprang runt med bäbisen på armen :)

När alla hade gott så kollade vi klart på filmen men jag somnade i soffan ganska snabbt :)


saknar dig massa bby ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback