Hello !

Japp nu var man framme i USA. Sitter just nu på min säng i mitt fina rum :) Har nyss packat upp alla mina saker och så .
Flygresan gick jätte bra ! Vi i hade så kul, vi var typ 10 st från Sverige som åkte tillsammans, sen mötte vi upp ett gäng till i London som kom från andra delar av Europa. Vi var kanske runt 30 st som åkte från London till Chicago. Här kommer lite bilder från resan :)


stockholm - london.


londons flyplats - frukost !


londons flygplats - frukost !


london  - chicago. Flygplansmat.


london - chicago. Jag och Julia :)


Chicago Airport - Johanna, Hanna och Frida :)


Chicago Airport - Julia, Frida, Jag, Johanna och Hanna :)


Chigaco - Seattle. Jag och Marianna från Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback