last monday

Hejhej

Vaknade upp i Kumla vid 08.00. Där blev det frukost och sen promenad till tåget för att skiljas från älsklingen ... Framme i Örebro köpte jag en kaffe på pressbyrån och sen gick jag till Apoteket för att hämta ut den sista sprutan, iaf var det vad jag trodde det var.. Sen tog jag bussen till Österpraktiken för att ta sprutan men då visade det sig att det inte alls var en spruta utan ett tuberkulintest jag redan hade gjort.. så det äventyret var i onödan. Sen gick jag iaf hem till farmor för att sen gå och klippa gräset och Janne och Helene för att sen gå tillbaka till farmor och äta lunch. Sen åkte jag, farmor och farfar till marieberg för att köpa Jeans till mig :) Vi kom därifrån med ett par jeans och två st tröjor !
På vägen hem släppte dom av mig vid tullängen där jag mötte upp elina och gänget :) vi drog oss upp på stan för att äventyra lite, efter ett tag var det bara jag och Elina kvar så vi gick runt på stan, jag hittade ett par svarta tygskor på H&M fför 129 kr :) Sen blev det fika på Whayne´s för att sedan gå över till oscaria och hälsa på på träningen.

Nu sitter jag på mitt rum och kan inte sova...
bilder på kläderna kommer någon gång, kanske i morrn :)

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback