sommarväder !

hejsan !

Idag på väg hem från kumla cyklade jag förbi kära TBS och jag kunde inte låta bli att titta in och hälsa på alla. Det var mkt trevligt att få träffa gamla klassen ! + att se alla nya lokaler ! fint fint. Trampade hemmåt och var hemma runt halv 12. Då var det promenad med Torsten och dega framför TV.
Målade även klart fönstrena på vårt garage, sysselsättning på hög nivå.

Nu kom jag precis hem från picknik i stadsparken med Ellen myys myys :)
och nu ska jag hjälpa mamma och pappa med party tältet och sen får jag skjuss till kumla !




Kommentarer
ida säger:

åååå jag vill också till skolan!!! nästa år ska vi glida runt där :) mahaha. jag har det toppen, du borde längta tills du kmr ht för det är sååå nice! :D:D vi hörs på skype sen då pusss ! miss ya

2009-08-20 | 22:49:36
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Ellen (: säger:

haha fick en chock av bilden xD glömde för en stund att de är brunt. ahhahah

2009-08-21 | 15:41:51
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback