tapeter, glass, ipod, paket och älsklingen.

Hemma redan kl 08.00, somnade i soffan och sov tills Angelica ringde och väckte mig runt 10.00. Vi åkte moppe till Kraft Måleri för att kolla på tapeter till hennes rum. Vi hittade några riktigt snygga, en med svart bakgrund och guldiga bambuträd typ, en el guldig tapet och en grå ! Vi åkte hem och när jag skulle sätta mig på cykeln till ellen och anna fick jag ett sms som sa att min ipod hade kommit till posten ! Så jag cyklade till ICA ist och hämtade ut paketet, skyndade mig hem för att ladda in lite musik och sen cyklade jag upp på stan för att träffa Ellen och Anna, vi gick runt lite på stan, jag fick en jätte fin tunika av sötnosarna i födelsedagspresent :D Sen blev det bussen till Kumla runt 15.00 (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback