Thoren Business School

Söndagskvällen spenderades utan älsklingen, han var hemma och kurerade sig. Han precis som jag har blivit sjuk... Vaknade upp på måndagsmorgonen runt 9,  gjorde mig iordning och cyklade iväg till TBS för att äta lunch med tjejgänget och säga hejdå till alla som inte kommer ivkäll :) Medans alla var på sin lektion efter lunch passade jag på att ta en sväng på stan . Jag inhandlade en lila långärmad tröja för att sedan gå till baka till skolan och möta upp Ellen, vi gick hem till henne, drack oboj och käkade rån :) myys. Kollade även på världens skummaste film :P
Vid halv 4 gick jag upp på stan för att möta Falle, Martin och Ica, vi gick runt på stan och fikade innan pappa kom och hämtade mig och rasmus för att åka hem och fixa inför släktfikat jag bjudit in till.

Mormor och Einar, Morfar och Gittan, Farmor och Farfar, Janne, Helene och Amandus kom för att säga hejdå till mig, vi käkade kladdkaka med glass och drack Kaffe, myysigt att ha dom sammlade och kunna säga hejdå :) När dom hade åkt stack Jag, Falle och Pappa för att köpa lite kvällsmat. Det blev Kina mat från Formosa på Stortorget. En utav de bästa Asiatiska restaurangerna i Örebro !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback