USA

På flygplatsen så möttes jag upp av Barbro, Mike och Stefan . Vi satte oss i bilen och åkte hem till Stefan och Litsa:) Där blev vi bjudna på mat av litsas mamma och sen gick jag och la mig . Somnade ganska snabbt vilket för skönt för nu har jag kommit in i dygnsrytmen här :) Idag Har jag packat upp alla mina saker och ätit en stor amerikansk breakfast xD

Här kommer lite kort från huset :


mitt rum :)


min garderob !!! :)


min säng


vardagsrummet +kök


vardagsummet


mitt rum och mitt badrum


vardagsrum nr 2 + matsal


yorgo (tror det stavas så )


stefan tvättar bilen :)


mitt badrum


mitt badrum



mitt badrum




Kommentarer
Ellen (: säger:

Har du eget badrum o grejer !? fyfan ;)

2009-08-30 | 22:52:47
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback