Äntligen uppdatering !

Har inte haft lust att sitta vid datorn på hur länge som helst nu men ska försöka uppdatere er därhemma på vad som händer och fötter :D I dag fick jag ett paket från familje hemma i sverige! Fick massa marabou choklad ! två par av mina sknade skor, saffran + lussebulle recept, pepparkaks kryddor, ett tomt fotoalbum jag glömt hemma, en stor burk med pepparkakor och en bok men roliga historer :D tack sååå mkt !

Senaste veckan så har jag mest vart i skolan och vart hemma, inte gjort så mkt helt enkelt, dragit på mig en till förkylning i det iskalla vädret, det blir aldrig varmare än -2 grader här under dagen man fryser ihjäl ! Helgen spenderades med min värdfamilj+värdsläktingar. På fredagen var det julklapps byte med DECA innan jag åkte med Litsa för att vara barnvakt och Readen och sen skjussade hon mig till barbro där jag spenderade natten, vi åt middag och kollade på Mamma mia :). Jag, Barbro (som fyller år i dag Grattis ! ), Tina + Sidney, Maria+ Readen och Lisa åkte till Ikea för att äta en svensk frukost och kolla på Lucia tåget på lördagen:P Var helt mysko för det var massa svenska där, stod i Ikea och vänta på de andra medans en man gick förbi mig helt radom och snackade svenska i mobilen :D kändes ganska konsitgt! Lördags kvällen bowlade jag med Blair, Erin, Maribel och Mika och efter de så åkte jag Mika och Maribel hem till mig, badade bubbelbad och snacka massa tjejsnack mysight värre. Söndagen var en seg dag, åt en stor frukost med blåbärspannkakor och hela köret sen hjälpte jag Stefan och emmanuel att spela in en film och så tvättade jag kläder som jag alltid gör på Söndagar.

I dag tisdag så åkte jag och litsa till Bellvue för att äta på Applebee's och få gratis kalendrar från en radio station som hade haft en foto session med massa djur där Yorgo hade kommit med :) så han var med i kalendern! roligt värre för vi åkte dit utan att veta att han skulle vara med:D här kommer lite bilder från helgen och sånt :


Julklapps byte :D


Sidney leker lucia :D


Readen och Sidney med Lucia tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback