Jul jul jul

Äntligen är Mika hemma ! Hon kom hem igår kväll, skulle egentligen vakna runt 5.30 för att åka till gymmet med Maribel men Mika var för trött och Litsa ville inte vakna så tidigt, undra varför? haha så jag sov till 9 gick upp och körde en tränings dvd med Litsa, ist för att gå ut och springa, det har spöregnat hela dagen idag :( Efter träningen var det frukost som gällde för att sedan ta en lång dusch och göra mig iordning för att träffa Mika. Hon kom förbi runt 12, jag gav henne hennes julkapp en Beattle affisch men Matt (hennes pojkvän) hade gett henne samma affish kvällen innan... jaja det fixar sig. Av henne fick jag ett blått halsband och armband från hawaii.  När vi blev hungriga åkte vi till vår favorit suschi restaurang och åt lunch, sedan åkte vi till Target och hittade massa fina bikinsar och strandklänningar, perfekt för Hawaii i februari men jag var duktig och köpte ingenting! sparar pengar nu :) Fast jag köpte lite scrapbooking saker som var på rea..

När vi kom hem så hoppade vi ner i hot tubben medans det regnade, mysigt mysigt. Nu sitter jag i soffan och kollar på scrubs Litsa och yaya plockar upp all mat dom köpte på Costco (jätte stor affär där dom säljer allt i STORPACK)

I går så tog vi julbilder framför granen :


haha yorgo ville inte riktigt sitta still :P


Jag misslyckas med timern XD


Lyckat :D


Jag och Yorgo


jag fick en blöt puss av yorgo xD


Stefan och yorgo leker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback