JUL

Så tänker inte skriva så mkt om vad vi gjorde, på julaftons morgon så vaknade jag kl 6, Mika sov på en madrass på golvet medans jag pratade och firade jul med familjen, kollade på Kalle Anka och såg när dom öppnade sina julklappar så mysigt så :) senare på julafton åkte jag och Litsa och fixade mina naglar, gjorde lösnaglar med franskmanikyr och en liten snöflinga :) var jätte billigt. Sen åt vi middag på julaftons kvällen, kollade på film sent in på kvällen och sen gick vi och la oss. Vaknade upp på juldags morgonen lagom trötta, hällde i mig några koppar kaffe och frukost för att sedan öppna paket :) Fick massa roliga saker tänker inte göra en lista men det kommer lite kort. Efter utdelningen körde vi julklappsbyte, jag fick en medicinboll med tränings DVD ! perfekt ! Sen var det ut i solen och jobba, dom flyttade massa saker från Yayas garage och sånt, julen avslutades med middag, efter middagen åkte jag till Mika för att träffa Mika, Matt, Maribel, Erin och Blair vi spelade billjard, kollade film och delade up julklappar; fick ljus av Mika och en klocka av Maribel :) Kom hem runt 23 och tog lite kort på alla presenterna:


Jag, Max och bebisen på julafton


Alla som var där på kvällen framför julgranen


Alla på juldags morgonen


Jag med mina paket


Middag nr 2 :)


Hahah


Oz, Readen och Maria


Min Ior tröja :D



Mina och Stefan och Litsas paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback