Jullov!

Efter skolan i torsdags så tog jag bussen till dansen, köpte kina mat på vägen och på starbucks hittade jag en muggen jag velat köpa länge nu, en  man kan sätta sina egna bilder på :). På danskolan så hoppade jag in och var med på strech klassen som är timman innan min jazz klass. Sen var det dags för sista jazz lektionen innan jul uppvisningen. När jag kom hem från dansen så fixade jag och Litsa burkar med kakor och bullar i. Kvällen avslutades med en dopp i Hot tuben :D

Fredag sista dan i skolan ! Tog med mig några kakburkar till skolan och delade ut till lärare och kompisar :) Skoladagen var mysig, gjorde inte speciellt mkt, kolla på när folk spela tv spel, åt kakor och inte så mkt mer. Efter skolan åkte jag med Maribel och Karan till Alderwood mall, karan skulle lämna tillbaka en klänning och vi köpte lite mer julklappar. Karan köpte en rosa klocka till mig i julklapp och hon fick ett starbucks presentkort av mig. På vägen hem så blev Maribel lite trött och somnade .. :P


Mötte stefan i Marysville, åkte och skulle ta ut pengar men råkade ha sönder den första atomaten jag prövade :P Hhaha, trykte på "clear" för jag trykte in fel summa och då blev allt bara svart  haha sen så startade den om och där den väl var klar så stod det "out of service" haha så jag gick därifrån :p

Fick äntigen tag på pengar och åkte till Jostens för att betala alla mina studentsaker. Fick min ring oxå, fin fin :)
Sen släppte stefan av mig på danskolan, genrep inför uppvisningen idag. Ska bli kul, litet men mysigt.
Idag vaknade jag vi 10, åt frukost kollade på film för att sedan sticka ut och springa lite. Sprang och gick 5km för att sedan ta en lång dusch och nu kollar jag på en annan film, The holiday. Ikväll är det uppvisning som gäller.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback