Kolla längre ner på bloggen har laddat upp massa bilder och massa inlägg !

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? – Det bästa! Väldigt krävande och ledsamt ibland men bra. Träffat mycket nya människor och bytt land J
Bättre än förra året? – Mycket
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Rasmus, Bästa vännerna Elina och Ellen ´+ stödet från min älskade familj.
Har du hittat en ny låt som du älskar? –Massa !
vilken? – många men.. loosing you med Dead by April och Scream med Chris Cornell
Har du kysst en främling? - Japp

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – Bästa någonsin
Har du varit kär? – Massa mycket!
Har du sagt jag älskar dig till någon? -Japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nope

SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? – Ah, Helge min Mormors man.
Har du slagit någon med knytnäven? – haha nej
Varit i slagsmål? – nope (:

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - aaah
Isåfall vad? - blandat
Har du skämt ut dig? – Det har jag med all säkerhet gjort men det är inget jag tänker på
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? – nope, gråtit över en kille men inte för att jag inte kan få han J
Du har skadat dig med flit? – Varför skulle ja? Saker gör tillräckligt ont ändå
Har du ljugit för en vän? – vitalögner kanske vet inte
Har du varit ute en hel natt? – Sov ute i sommras :P
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Japp

SKOLAN&FRITIDEN.

har någon varit elak mot dig i skolan? – Ingen bråkar med mig !
Har du gjort ngt framsteg? – Jo vars kan jag säga tycker jag
Haft alla rätt på ett prov? JAA , några matte prov och sånt

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Japp
Har du förlorat en vän? – Japp
Har du haft en relation med en vän? - ?? Enligt facebook har jag ett förhållande med ellen


Kommentarer
Ellen (: säger:

alex :D jag har hittat min webcamera med mic i :D:D:D så nu kan vi prata!! <3

2009-12-30 | 15:54:26
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback