Måndag

Vaknade upp ännu en morgon av ett sms, Haley skrev att skolan skulle börja 2 timmar senare p.g.a. av snö på vägarna. Man klagar inte när man får sova 2 timmar längre :D Och när jag och Haley äntligen åkte till skolan så förstår jag varför alla får panik, har man inga dubbdäck på bilen så är det ganska svårt att inte halka på isen ! Var läskigt att åka på vägen från huset in till staden men det gick bra och har bara hört om att en elev körde i diket men det var många som hade halkat och hamnat på tvären mitt i gator och sånt. Skolan slutade som vanligt samma tid, bara kortare lektioner. Efter skolan så åkte jag hem, bakade lite pepparkakor och fixade med julklapparna som ska skickas hem till Sverige i morgon.

Nu ska jag snart sova och är sur över att de ersatt One tree Hill under julen med en dålig vampyr serie.....

Puss och kram God jul !


Paketet jag fick från Sverige för någon vecka sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback