Paket

Stefan knackade på dörren till mitt rum när jag satt och prata med Ida på skype, han hade paket från Ellen, Evelyn och Peder och Famor och Farfar :) Från ellen fick jag, "världens bästa kompis piller", läppglans som ser ut som en glassdrink och små godisbitar. + Ett brev från ellen pellen och en massa hälsningar från TBS det fick mig att börja stor gråta! Just, fick även en liten tomte "längd" som man ställer i fönstret med tomtar som håller den svenska flaggan :D Från evelyn och peder fick jag ett brev och ett julkort, och farmor och farfar skickade ett julkort där det stod vad jag fick i julklapp :D Tack alla ! Julkorten och breven sitter på väggen nu och är fina.
Nu sitter jag och väntar på att vårt besök ska komma, familjen Norge.

Just ja ! har fixat spotify igen :) den tror att jag bor i frankriker så jag får lite franska reklamer men annars är det toppen !


Kommentarer
Ellen säger:

hehe hoppas det blev bra till fröken :D jag har oxå införskaffat mig ett sånt läppglans! blev så avis av att jag köpte ett till dig så ville ha ett själv :p hahha

2009-12-22 | 11:46:37
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/
Anonym säger:

min julklapp kommer bli sen ! den tar lite tid ;) men den som väntar på nått gott.. :) <3

2009-12-23 | 17:48:36
Ellen (: säger:

Svar : Min kusin som bor i LA hade köpt med den till honom :)

2009-12-26 | 18:54:41
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/
johanna säger:

alex! jag vill också skaffa spotify, är i stort behov av ny musik! hur gjorde du ? detaljerad beskrivning kanske? :)

hoppas att du har haft en bra jul!

2009-12-26 | 21:37:35
Bloggadress: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback