Söndag

Söndag morgon vaknade jag upp av att Maribel skickade ett sms och skrev att det snöade ute! Så jag gick upp, tog mina tofflor och gick ut :D så mysigt så, varken Stefan eller Litsa var vakna så jag var alldeles själv. Sen gick jag in och satte mig vid datorn, loggade in på skype och snackade med pappa för första gången på länge, vi öppnade in adventspresent från Litsa som var en lila Ior pyjamas och ett doftljus :) Vi pratade om lite allt möjligt, Stefan och Litsa kom in och prata lite också. När vi hade pratat klart, käkade vi lite frukost och sen satte jag och Litsa igång och baka, medans snön bara vällde ner :D mysigt mysigt. Jag bakade lussebullar och gjorde peppakaks deg. Lussebullarna blev riktigt bra och pepparkaks degen får vi se vad det blir med men tror att jag nästan lyckades iaf ! Han även med att prata med Mamma och Rasmus under dagen. Mot kvällningen tog jag och litsa ut yorgo på en promenad med cyklar, vi stannade och kollade på några hus med massa julbelysning. När allt var klart för dagen så kollade vi på "Låt den rätte komma in". Den var dubbad på engelska med var bra ändå, såg inte så konstigt ut, men dom hade inte översatt eller textat något utav alla texter och sådant så fick läsa vad det stod för litsa.


Litsas bakvärk


Mina lussebullar och snö i bakgrunden :D


Leker i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback