SWEDEN !

På lördag morgon tog vi husbilen igen och åkte halvvägs hem, till Portland ! eller ah en stad utanför portland. Där träffade jag Hanna (en utbytesstudent jag träffade på flygresan hit) och hennes värdfamilj utanför IKEA. Stefan, Litsa och Yaya lämande mig där flr att bo på en camping plats. Jag och hanna + hennes familj åkte hem till henne därvi hitta på massa kul :) Vi började med att åka och kolla på ett stort träd som var de trädet som använde i Twilight filmen när Bella och Edward kollar ut åvan för ån! lite cool sådär :P  Sen var det starbucks och köpa biljetter till New Moon, vi han även med en sväng till Fred Meyers där jag köpte en ny plånbok. Vi åkte till baka till deras hus, åt middag och sen åkte vi tillbaka till Bion för att kolla på New Moon , den var riktigt bra ! precis som boken! Efter bion åkte vi hem , spelade ett Harry Potter spel (jag vann) sen skulle vi kolla på Harry Potter 3 men vi blev för trötta så vi gick och la oss och snacka i flera timmar ist.


Trädet :D


Hanna vid trädet :P


Becky (Hannas värd mamma) och Hanna innan bion :)


Jag och Hanna <3


Dom sjöng massa julsånger innan bion börja :P


Bio :)


När vi kom hem åt vi pepparkakor och mögelost :D


På söndagen blev det IKEA med Stefan :)



:D


Jag köpte massa roliga svenska saker, kaviar, bilar, singoalla kex m.m :D


när vi kom hem på kvällen så såg grannens hus ut så här :D

Kommentarer
Ellen säger:

baraa liiiiiiiiiiiite avis !! johanna kommer villa typ slå dig av avund när hon ser de XD kul !

vill oxå åka runt o se massa riktiga twilight stufff grymt ju ! <3

2009-12-03 | 12:59:01
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/
johanna säger:

åh jag blir lite avis när jag ser dessa bilder!! jag har singoalla uppe i köket (som också är från ikea) som jag ska skynda mig att äta upp nu!! :)

2009-12-05 | 18:18:47
Bloggadress: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback