Tisdag och Onsdag

I tisdags efter skolan åkte jag och Litsa till posten och skickade hem massa julklappar till Sverige, blev lite irriterad på mannen som hjälpe oss men det blev nog bra tillslut :D Hoppas att allt hinner hem i tid bara. När vi kom hem, så gjorde jag ingenting, väntade på middan, hade en granne som middags gäst och Litsa hade lagat massa god mat. När middan var över kollade vi på Christmas Vacation och sen var det dags att sova.

Idag vaknade jag upp till regn, regn och mera regn. Har blivit varmt igen så nu regnar det hela dagarna ist... jätte kul. I morrse lämnade Jag och Haley av Haleys lilla syster på dagis innan vi åkte till skolan.
Skolan är ganska seg just nu, händer inte så mkt + att Mika är på Hawaii så luncherna är lite tomma men man har ju Maribel och massa annat folk. När jag kom hem från skolan, satte jag mig och gjorde alla mina läxor, plugga för matteprovet och skriva uppsattser för fulla muggar. Sen var det dags för att baka pepparkakor, dom blev mkt bättre denna gång:D Kvällen avslutades med middag framför TV, kollade på filmen Badder Santa xD och nu sitter jag här med tvätt i tvättmaskinen och kollar på two and a half men :D



Julgranen


min nya pyjamas :D


goodnatt !

Kommentarer
johanna säger:

Sv: haha of course i did! you've gotta love IKEA and its swedish foodmarket! :D

2009-12-18 | 22:47:14
Bloggadress: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback