Torsdag !

Onsdag kväll spenderades med Mika och Maribel+matt :D Vi åt middag på en jätte stor buffé sen åkte vi hem till Maribels och hade läx-maraton, eller aah Mika och Maribel, jag läste min bok eller irreterade dom med att snacka för jag var klar med alla mina läxor. Vi snackade och hade trevligt till typ halv 1 sen somna vi äntligen för att vakna typ 4 timmar senare för att åka till gymnet och morgon träna :D Vi spelade tennis, så där med en vägg och man slår bollen mot väggen o.s.v. sen så körde vi lite styrkträning för att sedan göra oss i ordning för skolan. Innan skolan han vi med och åka och köpa lite lunch till Mika och Maribel och även stanna och köpa lite kaffe :) Sen var det skolan som gällde. Var inte så trött som jag trodde jag skulle vara" önskar att jag kunde åka till gymet varje morgon men det blir lite svårt utan bil... Skolan var skola om vanligt, hade med mig en bok med norge historier som jag läste ut för min norska samhällskunskap lärare :P ganska roligt xD Skolan avslutades med idrott som vanligt, vi delade gymmet med en annan klass så jag gjorde min egna lilla rehabträning på en pilates boll, blir inte av så ofta men jag försöker iaf ta hand om min rygg. Efter skolan tog jag bussen hem ist för att gå till vanliga "länstrafik" bussen till dansen :) Kom hem, sov tills det var dags att åka till dansen. Snart dags för juluppvisning :D
Nu sitter jag och kollar på Hereos med Litsa, i morrn är det halvdag och jag och Maribel ska åka och handla julklappar.  

och Hejdå till mika som åker till Hawaii i morrn :D ha det bäst <3 inte för att hon förstår vad jag skriver men ändå :P
Vilket fick mig att komma på att det är klart att jag, lollo och Ida ska åka till Hawaii i februari ! ! :D:D


BYE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback