hälsoundersökning

Torsdag.'

Bussen till skolan, träffade en gamal bekant från Kryddan tiden. Hon heter Maria tror jag, träffade henne för inte så länge sen på conventum när jag praktiserade. Vi snackde massa om studentet (hon tar studenten i år), vad man skulle göra efter gymnasiet m.m. :)
Skolan började med engelska, vi fortsatte med vårat sheakspear arbete xD Det blir vell som det blir men :P
Lektionen avbröts med en föreläsning av en snubbe från skolledningen, vi fick se resultaten av enkäten vi fyllde i förra terminen.

Sen var det hälsoundersökning för mig. Tog bussen till Österpraktiken ~hälsounderökning~ bussen tillbaka till skolan.
Han med en timmas jobb med projektarbetet och sen var det lunch, pankakor med grädde och sylt :) Sen var det slut på dagen, stannade på coachen med Ellen för att jobba lite projektarbete.

Nu är jag hemma och ska snart i väg och träna massa barn :) sen blir det frisående träning.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback