Helgen

Hejsan.

Nu äntligen kommer det lite bilder från helgen som spenderades tillmestadels med de två underbara människorna Anna och Ellen. Det var fredag och svenskan var inställd så jag följde med Anna och Ellen hem till Anna. Efter en kort stund sprang vi ner till Gröna Grodan för att ta oss en fika. Även Ellens kompis Linus var med.

Italiensk klass och LatteEllen

Hela fredags kvällen spenderades hemma hos Anna. Johanna kom lite senare och vi beställde pizza till kvällsmat.
Senare på kvällen kom det några killar + Fanny och Fille, En trevlig kväll kan man säga :)




Efter många om och men somnade vi runt 5. Vaknade runt halv 9.. Hjälpte Anna å tvätta och städa lite sen tog vi en promenad upp på stan. Vi fikade på Kompassen och sen köpte vi hårfärg till mig och Ellen. Gick hem till Anna och fägade mitt hår mörk brunt. Bilder kommer sen när jag har hämtat min kamera hos Janne. Sen var det dags för mig att gå hem till Janne och Helene för att fira Jannes 41 år dag :) Trevlig, speciellt att träffa Erika! (bilder kmr)

<3

Kommentarer
Ellen säger:

du vara bra , mucho bra <3

2009-02-12 | 22:08:25
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback