kartong

Sitter i Konferensrummet med Ida och Therese, vi ska egentligen jobba med projektarbetet men ingen orkar. Vi kommer att få jobba arslet av oss på lovet :S I morrse var jag och Ida hos läkargruppen för att se om TBC testet var negativt, och de va det. :) Sen gick vi förbi skolsystern för att fylla i datum när vi har tagit sprutor i skolan men dom hade inte skickat iväg mitt papper till Almby så journalen hade inte kommit så nu måste jag fixa så at jag kan få ut den själv och fylla i papprena själv. :S

Vi hade nyss engelska redovisning. Man skulle redovisa en sheakspear pjäs och vi hade valt sterilt tema. Se själva:



I morrn bär det av till Nora (eller ja Ås) med girlsen :) 
pusspuss<3

Kommentarer
idaa säger:

extremt sötaaaaa:)

2009-02-12 | 12:24:34
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
putte säger:

nora???:O:O

2009-02-12 | 12:27:15
Alex säger:

nej Ås :P

2009-02-12 | 14:15:08
Ellen säger:

noora :D kan du tänka dig ? vi ska till landet !!!!

2009-02-12 | 22:11:55
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback