Lite små panik + lov!

Nu äntligen har jag efter många avancerade saker fått min dator att fungera, stolt* Det är fredag den 13:e och dagen har börjat så bra som det kan bli :) peppar peppar. Gårdagen spendaredes i skolan, stannade och pluggade på coachen med Ellen och Johanna, sen bar det av till Sport Centret (??) för att träna lite boxning (eller nått) med en grupp tjejer från skolan. Det var helt värt det ! Man hade ett leende på läpparna hela tiden + att det var jobbigt som fan :)



Har inte tid och skriva så mkt mer, ska göra mig iordning och sen så ska jag vandra iväg till Almbyskolan för att försöka få ut min Journal. Det skulle egentligen inte jag ha gjort för skolsystern på TBS skulle ha fixat den tills i går men det gjorde hon aldrig, så nu har jag lite panik över hur jag ska få tag på vilka datum jag har tagit alla sprutor! :S

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback