Måndag

Vaknade i tron om att min väckarklocka var kunglig. (fråga mig inte) Efter att jag äntligen hade fattat vad det va som lät så klev jag upp. Älska mornar när man har förberett allt kvällen innan, man känner sig så lugn och avslappnad :) Sen var det ju första skoladagen efter lovet som väntade.. inte så farligt faktiskt, skolan är kul ! :) Vi började med engelska där vi fick börja på andra delen av vårat energiarbete; parlamentet. Vi ska lära oss massa fakta och statistik om olika kraftkällor och sedan vara redo att debattera om dem :) Lektion nr. 2 var företagsekonomi! Vi fick träffa vår nya lärare: Andreas. Det kan inte bli så mycket bättre! Vilken lärare är inte bra om man får leka och ha kul på lektionerna? Vi lekte en portätt bildstävling, sen en sifferlek och tillsist en typ av kropp mot kropp:) Vilka vann? haha xD Vi fick sluta en halvtimma tidigare vilket innebar att vi hade en halvtimmas hål, vad gör man ? Jo startar snöbollskrig! hah, det va en rolig upplevelse xD

 - lunch -

Lunchrasten spenderades i soffan med massa folk bl.a. Ellen! vi kollade på sex drive. Sista lektionen var matte och eftersom vår vanliga lärare har lyckats paja knät i en skidbacke så hade vi Janette. Den lektionen tog också slut och dan var över. När jag skulle åka buss hem hittade jag inte busskortet så det var bara att betala bussen för att senare kommaihåg att man lagt kortet i en annan ficka... Resten av dagen har jag mestadels tittat på TV, pluggat och käkat :)

tkt att det passade bra med en sommar bild :)


puss<3

Kommentarer
Ellen säger:

haha snöbollskrig o en sommarbild ;) ? haha

pöössss på våra soffor <3

2009-02-24 | 17:46:02
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback