pulka

Onsdag, jag och ida åkte till Österpraktiken för att ta spruta men Idas spruta fanns inte så det blev bara ja som tog min Gardasil spruta. Känndes jätte konstigt, det gjorde inte ont men hela armen blev alldeles tung på en gång. Verkligen en skumm kännsla. Slutade skolan kl. 16.00 med två timmars företagsekonomi, sista lektionen innan vi får vår riktiga lärare :) hoppas att han är bra, annars kommer vi inte fatta nångon ting.

Efter skolan åkte jag hem till Ellen för att hon skulle byta om till lite varmare kläder. Vi skulle åka pulka. Hemma hos Ellen så fikade vi med hennes mormor och morfar och gjorde ordning oboy. Sen tog vi bussen hem till mig där vi mötte upp Elina. Sen var det kullarna som gällde.

För kul hade vi men mn fick ont i rumpan som fan! Tänkte att bilderna skulle beskriva lite bättre så här kommer det några bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback