Söndag

Fredagskvällen spenderades med Ellen på bion, vi kollade på Bedtime Stories. Den var vell ganska bra :) Ellen är världens bästa! Lördagen spenderades i Striberg på 40 års kalas. Jen och Jo:s mamma fyllde! Mkt trevligt!.
Sen blev det hem till Fanny en kortis. När vi skulle gå hem ringde Elina och tkt att vi skulle komma hem till henne och kolla på film så de gjorde vi :) Vi kollade på Evan Den alsmäktige :) Eller ja, jag sov, elina kollade och sov och ellen sms:ade xD Sen vandrade jag och Ellen hem i snöstormen. När vi kom hem kollade vi på Chindlers List ett tag. När vi äntligen skulle sova så var ingen av oss trötta så vi låg och snackade i flera timmar, myys'

När kl. var kvart i tolv kom pappa in och väkte oss. Jag skulle på barnträning halv 1 :P Våra barn är bäst ! xD
Nu sitter jag iaf här och ska snart till Brunnskolan för att lära ut ett fristående.

Puss <3

Kommentarer
idaa säger:

hahah chindlers list :P ofta man kollar på den frivilligt :p ja somnade när vi såg den i skolan (a)

2009-02-22 | 20:13:42
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Ellen säger:

helgen va bra alex, thx for uu <33

2009-02-23 | 20:30:47
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback