U.S.A

Nu är det på rikigt, har fått veta att man får bo hos Stefan och Litsa vilket är en stor lättnad. Nu är det verkligen nära och snart så finns det ingen återvändo. Det ända jag väntar på nu är att få en tid hos Österpraktiken för att få en hälsoundersökning men det verkar vara svårare än vad jag hade trott. Det går bara inte att få tag på dem. Det är antingen upptaget eller så är det ingen som svarar.. måste få tag på dom i morrn, det börjar bli ont om tid. Har nästan fyllt i alla andra papper men det är svårt, man ska t.ex. fylla i exakt hur många timmar man har läst varje ämne under hela skoltiden. Hur ska man veta det? + en massa frågor om hur man skulle hantera olika situationer. Det börjar bli rejält otaggat att fylla i alla pappren, det är så mycker att man inte vet vart man ska börja. Ååå jag vill bara vara klar med allt och lägga det där jävla kuvertet på posten så man slipper tänka på det mer. Jag behöver något som taggar mig men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Några idéer?

Snackade nyss med just Stefan och Litsa i telefon, dom ringde för att gratta Angelica men hon var inte hemma så vi snackade lite om när jag skulle komma istället. Det ska bli sjukt kul! Kan knappt vänta! Men ändå så vill jag inte åka hemmifrån men jag kmr hem snart igen :) Dom är helt två underbara människor och jag kommer bli så bra omhändertagen (hoppas jag i alla fall).

Kommentarer
idaa säger:

åååååh . ja vill också veta vart ja hamnar ! och du kommer ju få det kanon det är ju säkert ! shiiiiet vad jag längtar och taggar nu :DDDD

2009-02-02 | 20:41:25
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback