loov

Sitter på Svenskan, vi är 5 st här och snart bär det av till Johanna och Jennifer :) det kmr bli föör mysigt'
Innan jag tog mig till skolan så han jag cykla till Almby Skolan, där fick jag lite kopior på min journal och en timplan. Måste ha de för att kunna fylla i mina papper till USA. Med tanke på att det är fredag den 13:e så tyckte jag att det hade gått alldeles för fort och smidigt för att vara sant. Och innan jag hade tänkt klart den tanken så slirade jag på cykeln och var på väg att stå på näsan, dock räddade jag mig själv men jag fick hoppa av cykeln i farten. Lite halft skrattandes åt ironin i det hela så cyklade jag vidare hem. Hemma hade Torsten bestämt sig för att han skulle käka upp en hög fakturor :S

Började skolan med Idrott, vi lekte, jag var förvirrad, jag skrattade :) Sen var det lunch, taco gratäng/soppa. Nu sitter jag här på svenskan och ska snart skriva klart min text om vattenkraft :)


Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback