snoooz

Snoozade i sömnen, inte bra. Som tur var vaknade jag efter att jag hade stängt av veckarklockan typ 5 gånger. Hann dock med bussen ändå, för vem var duktig och för packade allt i går kväll? JAG :) Pakningen består av en ryggsäck (orkar inte med min data-axelväska längre) och en handväska, båda fullpackade med kläder och smink :) Ska på stan först med Anna och Ellen och sen ska vi direkt hem till Anna.

Nu sitter jag här och väntar på att som ska sluta. Skulle egentligen ha haft svenska, menicke sa nicke, tydligen så har P-J fått springa hem och kolla till sin källare för tydligen luktade det rök där .. xD stackarn. Hoppas inte hela huset brinner ner. :S

Snart slutar miffona och då drar vi!! Helg :)

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback