Tjokis-dag nr. ...

Tjokis-dag nr. 1000!
Skönaste dagen på länge, vakade kl. 08.20 av ett sms, blev först skiit sur, hade sovmorron till 12.50. (iaf trodde jag de)
I sms:et stod det go´morron go´morron - från Elina. Det sura humöret var bort och ersatt med ett leende, hur söt får man vara?  
En till positiv sak med sms:et från Elina var att jag såg Idas sms om hur vi började kl. 11.15 ist för 12.50!

Så tack Elina, annars hade jag kommit försent! :P

Skolan började med Naturkunskap, vi jobbade på vårat projektarbete. som btw suuuger! Sen var det lunch.
Dagen avslutades med 2h företagsekonomi. Har ju fått en ny lärare, Micki. Han är vell bättre en den förra men inte mer än så. Det ända jag lärde mig under lektionen var att han lät som Loket och han hade en sjukdom som gjorde att han viskade hela tiden xD iaf, han ta en sväng förbi pressbyrån under lektionen också, inhandlade B&J och kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback