Vinter

Måndag = snö! hur glad blir man inte när man vaknar upp och inser att allt är täckt av snö? Det är så ljust och vitt ute så man går runt och är aldeles hög på ljus :) Efter en dag men mkt snö innanför kläderna och ett nyfärgat hår så är veckan igång och snart är det sportlov!

Jag har redan en massa inplanerat, bara hoppas på att allt blir av. Vad ska folk göra på sportlovet då?
Men innan lovet är det en hel vecka kvar med massa skolarbete, i morrn är det excelprov, man ligger sjukt långt efter i matten för att vi har jobbat med projektarbete. Och ja, projektarbetet ligger man också efter i. Det blir att jobba som fan den här veckan, host*

Nu sitter jag i allafall utomhus! på min trapp men täcke på mig och en kopp the. För mysigt men fingrarna håller på att frysa sönder så jag ska snart gå in igen och plugga lite hade jag tänkt. Snart hoppas jag även att jag har ork att lägga upp lite bilder från helgen.
Och för er som längtade efter ett One tree Hill avsnitt i morrn så blir ni besvikna, min kära vän Kajsa berättade för mig att det är uppehåll i en månad fram till 9 mars...

Vad har man mer gjort i dag då., just var och tog ett TBC test eller vad det nu heter, på läkargruppen. Det sved lite men annars var det helt okey.


Kommentarer
idaa säger:

hahahha alldeles hög på ljus, du är alltid hög ändå . och btw, ja fattade inte att du hade färgat håret xD ja trodde du hade photoshopat :P hahah.

2009-02-09 | 21:55:52
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback