Söndag & Måndag

Vaknade upp vid 12 med bby, vi käkade frukost och sedan gick Rasmus till bussen, jag hoppade in i duschen för att sen cykla iväg till Elina. Halvägs till Elina möter jag Rasmus på väg hem till mig igen, han buss kom aldrig :) Så vi gick hem och kollade på Tv, käkade middag och fick skjuss till Kumla senare på kvällen. Framme i kumla, käkade vi en kebabtalrik, köpte schips och godis och sov till en film :) Efter lite nattligapromenader somnade vi tillslut.

Vaknade som vanligt först och hade fullt upp med att behålla täcke och sängplats bredvid plutten :P Tillslut vaknade han och då blev det en stor frukost med cocopops :) Gick tillsamans till stationen bby åkte till hallsberg och jag hem. Sedan dess har jag vart och tränat och klipptgräset. Nu sitter jag och väntar på att ringa plutten och sedan cykla och hämta honom :)

pösspöss <3
( ingen bild idag xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback