Torsdag

Upp tidigt för att cykla till skolan och kolla på film på engelskan..... LITE segt. Vi kollade iaf på Hairspray och sen rensade vi ur skåpen, byebye school! Cyklade och tränade när vi var klara och sen var det hem och käka lunch. Ellen sms:ade och frågade om jag ville hänga med på marknadsafton, självklart! Så jag fixade klart allt hemma, packade väskan för övernattning och cyklade sedan iväg upp på stan. Vi gick runt där och mös i regnet, kollade på skolavslutningskläder och massa annat roligt :)




köpte denna klänning för 50 kr :)




Sen vare uppvisning med barnen på våghustorget! Det var synd om dom, fick stå i linnen och barfota på asfalten (det var inte varmt!)









När vi var klara satte jag mig på bussen till Kumla, kom hem i dag fredag :)
Nu ska jag snart åka till Morfar och Gittan, vad händer ikväll??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback