17 mars

Tisdag = världens längsta sovmorron! Började inte för ens 11.20.
Gick upp vid nio, käkade största frukosten och sms:ade med min nya mobil :P promenad med Torsten och sen var det bussen till skolans som gällde. Lektionen för dagen var samhällskunskap, skrev på min text om EU som snart är klar! :) Sen var det lunch, pasta carbonara sotd på menyn och den åts med Therese, Ellen, Anna, Jo, Jen och Julia. Ellen undehåll sig med att fånga lyra med mobilen och jag spilde mat över hela mig :S När vi skulle gå från maten stöter vi på en pappes uttedlare som delade upp en liten talong och EU, jag tog en och utbrast glatt att det är ju det här vi håller på med i skolan ! Ellen ville då också ha en så efter nån sekunds tvekande började vi spurta ikapp den stackas mannen med lapparna. Ellen fick iaf en lapp och vi gick nöjda tillbaka upp på skolan :) Nu sitter jag här och väntar på att A ska göra sitt matteprov sen ska jag och Ellen på stan och shoppa massa ! Runt halv 5 ska jag träffa Ása, Elina och Lisa för att planera terminen med Lillaget.

Älska vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback