Fredag

Denna fredag började inte som vilken annan fredag som helst. Ställde kl. på 05.00 för att vara på varmbadhuset kl. 07.00. Ställde upp med 4 andra från skolan (daniel, Johanna, Johannes och Kalle) på att servera och hjälpa till på Örebro Promotion frukosten. Fick bl.a. stå å hälla upp kaffe, städa, diska, dela ut påsar och skratta en massa :) Vi kom därifrån runt 11, tog en promenad i snöovädret med Sanna, Janette och Daniel tillbaka till skolan. Gick direkt för att ha idrott. Det gick ju som det gick eller mer är man missbildad så är man. Sjukt ont i ryggen igen :S men men det går över nån gång. Efter idrotten var det lunch och dagen avslutades med rättskunskap. Gjorde nästan klart alla uppgifter, tog bussen hem istället för att sitta i skolan och plugga. Träffade Hannah på bussen, alltid lika trevligt! När jag kom hem satte jag mig och gjorde klart rättskunskapen så nu är den inskickad :) bara samhälls uppgifter och Engelska på schemat nu. När jag pluggat klart hjälpe jag till att städa huset inför kvällen när vi skulle få gäster. Gästerna kom, vi snackade, åt och sen gick jag över till Lisa för att kolla på film med henne och Elina. Vi kollade först på BERT och sen på The notebook, som btw äger! :D
Nu sittet jag i sängen och tänkte sova snart

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback