Helgen

Fredag  - Slutade innan lunch men satt uppe på skolan i några timmar medans jag väntade på Isabella. Hon slutade runt 3 och vi bestämde oss för att ta en fika på Hälls, mkt trevligt :) Sen åkte jag hem och gjorde ingenting på hela kvällen, så skönt!

Lördag - Vaknade redan runt 8 på morgonen, gick upp, segade, fixade lite och sen bar det av till föreningsträningen på oscaria. Det va lite roligt, eller det var iaf roligt att träffa Michaela igen, puss på dig :) Sen kom sköna gänget och det var dags för egen träning. Ont i halsen som man har för 4 veckan i sträck så var träning inte ens att tänka på så jag följde med Michaela och Gabbi till Burger King och käkade lunch ist :) På vägen hem postade jag USA papprena! ingen återvändå nu! herregud xD När jag kom hem pluggade jag lite men det gick väldigt segt så jag orkade inte så mkt. Ist fikade jag med mammsi, kollade på TV med mammsi och käkade ostbollar med mammsi :) När det blev kvällning bussade jag iväg hem till Ellen, vi träffade sofia och gick till folketshus på en spelning/tävling av något slag (: Efter någon timme gick vi ut och mötte Patrik och Henrik för att gå hem till Ellen igen. Hos Ellen kollade vi på massa olika dåliga och bra saker, käkade köttbullar och sov :)

Söndag - vaknade hos Ellen, gick upp och mötte Lisa för att vandra till barnträningen. Jag tycka om våra barn, jag hata våran träningstid! (inte ensam) Efter träningen åkte jag iaf hem och pluggade och de är det ända jag har gjort fram tills nu när jag ska gå ner och kolla på parlamentet :)

pusspuss<3


Kommentarer
Ellen säger:

pööösssssssssssssssssssssssssssssssss

2009-03-01 | 22:06:21
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback