Måndag

Vaknade av mig själv 7 minuter över 7 för att märka att jag glömt att ställa väckarklockan :S men det gick ju bra ändå. Gjorde mig iordning ovanligt fort och fick skjuss av pappa till skolan :) Dagen började med softaste samhällskunskaps lektionen, satt och spelade RIXDAX i 2h. Rast i en 40 min så jag och Therese gick ner till Pressbyrån för att köpa lite frukt och kaffe :) 7kr för en banan!! fan heller att man betalar de! Köpte bara kaffe och stannade på kolsterhallen och köpte två bananer för 6 kr :) Lektionen innan lunch var matte, ekvationer är faktiskt ganska kul och jag ligger före :) Lunch och sen avslutades dagen med Rättskunskap :) Gick till banken efter skolan och satte in lite pengar sen så tog jag bussen hem. Gick ut med Torsten och sen la jag mig framför TV:en, där låg jag hela eftermiddagen och kvällen föör skönt ibland att inte ha nån träning! Nu ska jag sova,
puss och Gondatt <3

Kommentarer
idaaidaa säger:

i höstas kunde man typ softa framför tvn varje dag:O

2009-03-24 | 14:32:42
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback