onsdag och torsdag

Skoldan började kl. 9.00 på conventum. Vi blev bjudna på fika och sen var det två snubbar från ThorenGruppen som föreläste om hur det är att leda ett företag. En mycket värd föreläsning med många skratt xD Efter att ha lyssnat i ca. 2 timmar var det slut och alla tog bussen tillbaka till skolan för att ha en lektion innan lunch. Lunchen var panerad fisk, dill sås och potatis, gott:) Hann kolla lite på de nya OTH avsnittet innan vi började igen, säger bara att om jag inte hade varit i skolan bland massa folk hade jag skrikit rätt ut och gråtit som fan. Sista lektionen var Engelska och sen var det slut. Kollade klart på OTH avsnittet och sen gick jag och Ida till paco´s och käkade pizza, en massa snack blev det också vilket var behövligt. Efter pizzan gick vi upp till skolan igen för att vara med på kick-offen för de nya ettorna. Skolan var upp pimpad och det fanns gratis godis lite där och var (me like) Nästan hela kvällen spenderades med Andreas i ett klass rum som lekledare, mkt kul :) Efter nån timme var det mingel och massa mys, skönaste stämningen måste jag säga :)



Efteråt gick jag och Ellen hem till Anna för att sova där. Vi pluggade massa hela kvällen sen blev det film, INKHEART. Anna somnade men jag och Ellen blev alldeles fast och det var en väldigt bra film måste jag säga. Den var lagom mysig :) Vi somnade runt 3 till Förhäxad, vaknade runt 9 och satte igång å plugga igen. Åkte hem vid 12 för att hitta Torsten som överyckligt rivitsönder en skokartong hemma. Tog lite frukost sen en promenad med Torrebollen. När jag kom tillbaka var det spanska plugg som gällde.

Åkte upp på stan för att möta Lisa, vi skulle köpa present till vår Elina som fyller 17 i morrn !! Hittade en present iaf (Y). Bussade hem för att sedan åka till Lillaget träningen. Åkte från barnträningen till fristående träningen som skulle innehålla massa samarbetsövningar. Efter 2 olika lekar skulle vi försöka stå och balansera hela gruppen på en bom, det hela resluterade i att Elina och jag tappade balansen och vi ramlade ner, dock var det bara 1½ m. men stackars Elina hamnar under mig och gjorde illa foten :S 5 minuter senare sitter jag och Elina i Sofias bil på väg till Akuten för att få Elinas fot uppkollad. Kom in på Akuten, fick vänta länge i koridoren, vilket inte var så kul för Elina som hade piss ont.. Efter ett tag kom hennes mamma Anita och Berne så då körde Sofia mig hem.
Elina är hemma nu med en skada på legamenten (?)
Hon fylller dessutom 17 år i morrn!

GRATTIIS!




Kommentarer
idaa säger:

roligast i onsdags:) och mkt välbehövlig snack!!!

2009-03-20 | 15:57:01
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Ellen säger:

onsdan va den längsta dagen på läänge kan säga :O

2009-03-21 | 18:37:24
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback