Söndag :)

Då var det söndag kväll igen och snart är det måndag. Började dagen med att gå upp runt 10, fixa med friståendet och sen cyklade jag iväg till i3 för att träna Lillaget. Ni är för underbara ! <3 Sen blev det cykel hem i vårsolen med bästaste Elina och Lisa. När jag kom hem gjorde jag klart friståendet, laddade ner Spotify! yey :) Sen var det mat för att sedan dra till fristående träningen med Solstrålarna. Lärde ut slutet på friståendet, fick betalt! så nu är det snart klart :) Kom hem runt halv 7. Stack till Elina för att kolla på wipeout med Lisa, trodde jag iaf. Får ett samtal från min syster som sa att hon hade pratat med Erika som hade ringt till min mobil och fått snacka med busschauffören. Han hade sagt till Erika att jag kunde hämta min mobil på bussen när den stannade på resecentrum. Jag blev lite förvirrad så jag ringde min mobil för att snacka med busschaufförn. Åkte iaf upp på stan och fick min mobil !! :) Åkte tillbaka till Elina, missat hela wipeout .. men men :) Kollade lite på fun with Dick and Jane xD
Nu sitter jag i sängen och ska snart sova :)


Vi är världens snyggaste bästa vänner som finns! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback