Tisdag kväll

Efter skolan stack jag och Ellen upp på stan i vårvädret för att shoppa lite, jag inhandlade en BH och present till Erika. Hittade snyggaste skinjackan på Veromoda, Köpa?



Mötte upp Elina på stan, vi gick runt och kollade lite medans vi väntade på att vi skulle möta Àsa och Lisa på Bell´s coffe.



Runt halv 5 skilldes vi åt från Ellen och gick till Bell´s för att fika och planera om Lillagets framtid, mkt trevligt :)



Hann med att ta en kortis på stan med Lisa och Elina innan jag gick iväg till Ica för att köpa lite frukt och sen vandra iväg till Dansen, var länge sen jag var frisk nog att köra fullt ut så, here I come träningverk!

puss på dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback