Torsdag

Gårdagen började med skola som vanligt, efter skolan följde jag med Ellen hem till hennes moster för att kolla på när hon städade :P Sen var det marieberg som gällde med Anna, Ellen och Johanna. Ni är för bra tjejor <3 Hittade SNYGGASTE väskan men har man inte pengar så har man inte... Vi käkade iaf på McD och sen åkte vi hem till Anna, färgade hennes hår och bakade :) Kom hem vid 11.00. Trevlig kväll!


Idag så började skolan med Engelska, sen blev det samhällskunskap och lunch. Efter lunch var det matte prov som gällde. Lite halvsvårt men det gick ganska bra ändå, hoppas jag :). Stannade i skolan till 4, missade bussen och träffade Tia :) Kom hem runt halv 5, hann byta om och packa ner en risifrutti sen var det bara att åka iväg till barnträningen. Nu sitter jag framför TV:en och ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt.

Puss och godnatt <3

Kommentarer
Ellen säger:

DU ! jag har oxå kollat in en väska där, vi får ta och köpa dom nåndag! när vi har råd hahhaa .

Pusss bästa Alex <33

2009-03-14 | 16:12:59
Bloggadress: http://heldert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback