UF-mässa

Igår måndag så träffade jag Elina på stan efter skolan, hon skulle titta på massa saker till hennes rum som är nytapetserat :) Vi käkade på Saigon och gick direkt till Idrottshuset där vi skulle vara med på AGF´s tema-kväll. Inte världens roligaste men fick träffa Stina och Lisa lite och det är aldrig fel :) Orkade inte åka till träningen i en timma efter så jag vandrade hem ist och kurerade mig en aning.

Tisdag och nya uppgifter i Svenskan. Jag, Ida och Therese ska sälja ett helt underbart hus på Sunny Beach för endast 1 mille, hur svårt kan det vara?




10.40 gick vi och hämtade vår lunch som vi tog med oss till conventum där vi skulle gå runt på UF-mässan. Lite kul var det iaf, träffade lite praktik folk + att vi käkade glass på mc :) 13.00 var det föreläsning med en tjej som vunnit EM i UF, den var lite kul och sen var det slut på den skoldan. Jag och Lisa bestämde oss för att ta en fika på stan, det blev en massa välbehövligt snack, puss på dig <33

Åkte hem för att åka på dansen men mamma fick mig att insé att det kanske inte var världens bästa idé om jag ville bli frisk någon gång detta år så det var bara att stanna hemma. Så det har varit världens segaste tisdags kväll och jag har inte fått något gjort :S '

snart är det iaf helg :)

pusspuss<3

Kommentarer
idaa säger:

ja skulle lätt köpa det:)

2009-03-11 | 15:09:53
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback