Veckan !

Denna vecka har som sagt varit helt galen, det började med tisdag när jag och Mika åkte till Seattle för att kolla på en spelning :) Vi hade jätte kul och showen var hur bra som helst. Efter showen åt vi på dick's och sen åkte vi hem till Mika och sov. Sen fick vi dra oss upp till skolan på onsdagen men det var så värt de :D


hamburgare :)

Onsdag var seegaste dagen ever ! men det funkade, efter skolan åkte jag och Maribel för att stå utanför en mat affär och samla in mat till personer som behöver mat inför vintern. Vi som stod där vad Karan, Erin och Maribel. Vi var klara runt 18.00 då Stefan kom och hämtade mig.
Torsdagen spenderades på dansskolan som vanligt, vi övade massa innför vinter uppvisningen. När jag kom hem kollade jag och Litsa på massa hereos.

Fredag var en halvag och efter skolan åkte jag bara hem och var hemma och slappade hela dagen och kvällen , Lisa och Trent kom över på kvällen, vi åt middag och kollade film :) vi firade även trents födelsedag lite försenat med tårta fick han iaf!


:D

Lördagen spenderades i hot tubben med Mika, sen kollade vi på en film och sen stack hon iväg på en show någon stanns långt härifrån , jag var för trött för att följa med så jag åkte hem till Maribels ist och mös med henne och Erin :) Vaknade upp hos Maribel på söndag morgon, åkte hem och väntade på att Mika skulle komma. Vi kollade på två filmer och sen åt vi innan hon åkte hem . Fick även att brev från Farmor idag ! :D började gråta, saknar alla där hemma nu när det närmar dig jul ... och farmor, du frågade vad jag ville ha i julklapp, övertyga mamma och pappa om att jag ska åka till Hawaii :D !


Kommentarer
johanna säger:

hum. i know. det suger. jag ska testa att skaffa ett nytt spotify account och hoppas på det bästa! det är ju alltid värt ett försök. Jag behöver verkligen uppdatera min musik!! :)



Hur var det att träffa Hanna under thanksgiving? hade ni det trevligt? Hur var det att snacka svenska?

2009-12-01 | 03:33:15
Bloggadress: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback