rubrik.....

Jahapp . det blev inget bingo i lördags kväll, marabel låste in sina nyklar i sin bil så vi ska göra det någon anna helg istället. Så vad jag gjorde i lördags kväll var att jag åt middag med Lisa, Tent, Stefan och litsa. Sen träffade jag Mika, Marabel och mikas pojkvän en snabbis vi åkte till wallmart och kollade på halloween kostymer ! Jag hittade även en jätte söt nallebjörn som jag köpte :P

I söndags var vi och firade johns fördelsedag. Det bjöds på lax middag och tårta :) inga bilder därifrån men det var trevligt. Annars gjorde jag inte så mycker mer i helgen.
Skolveckan har varit som vanligt, plugg, deca möten och lite sånt. I morrse knackade litsa på min dörr 5 min innan jag skulle åka :P heheh jag råkade stänga av väckarklockan i sömnen .. inte så bra men det funkade det med ! åt frukost och sminkade mig i bilen, sen råkade jag glömma mina idrottsskor och en tröja men det löste sig ändå :) Lektionen innan lunch blev hade en kille köpt swedish fish till mig, ett godis dom har, aldrig hört om det förut, smakade lite som svenskt godis typ som ferrarri bilar fast lite mjukare :P  Efter skolan tog jag en dusch och sen åkte jag, litsa, stefan och john och plockade varsin pumpa ! haha lite kul. Sen åkte vi till en mexikansk restaurang och åt kvällsmat. Nu sitter jag framför TV:en, har precis pluggat klart till biologi provet i morgon.. det blir bra de !


haha xD


Pumpor !!


:)


häst gungor :)


pumpor i massor


stefan :)


pumpa


dom hade byggt upp massa hus och sånt för halloween :P


kul -_-


djuren


haha halloween är väldigt stort kan man ju säga :)


restaurangen


taco sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback