fortsättning

bilder från lördagen:


Mika och Misa doppar jordgubbar :)


massa jordgubbar :)


doppning :)


Erin och Sarah <3


alla som hjälpte till att sälja !


choklad doppade jordgubbar :)

Lördag
Vakande lördag förmiddag, skönt att få sova ut lite för än gångs skull. Tog en promenad med Mika, hoppade i bubbelbadet i trädgården för att sedan göra oss i ording för kvällen :) Vi åkte hemmifrån runt 18.00 hämtade Matt (mikas pojkvän) från hans jobb och sen åkte vi till en annan stad 20 min ifrån Marysville för att kolla på en spelning. Det var tre band som spelade, det första var jätte dåligt så alla gick därifrån, det andra bandet var jätte duktiga och det sista bandet var samma som seplade fredag kväll, dom gjorde en jätte bra spelning ! Vi kom därifrån runt 22.30. Stannade och köpte mat på jack in the box sen skjussade Mika hem mig :)
Inga bilder från lördagen.

Söndag

var jag som sagt hemma hela dagen, på eftermiddagen fick jag för mig att laga pannkakor så jag gjorde det, mika kom över och åt med mig, sen kom litsa och stefan hem och två utav deras kompisar. Samtidigt kom John och Kallen förbi så det blev fullt hus ett tag. När klockan blev lägg dags åkte Mika hem och jag gick och la mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback